Veelgestelde vragen

 - Is retourneren gratis?

Nee, om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag moet het teruggestuurde product (inclusief verzegelde dop) in originele staat geretourneerd worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Een retourzending dient te zijn voorzien van track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

- Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?

Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens transport of productie. We zijn natuurlijk bereid om dit met u op te lossen. Stuur een bericht naar info@purityofficial.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden.

  

- Hoe lang duurt een restitutie?

We doen ons best om retourneren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw terugkeer in ons magazijn versterken we het binnen 14 werkdagen. Op uw track en trace dat u ontvangt met uw retourzending, kun u zien wanneer het pakket is aangekomen in ons magazijn. Vanaf dan gaan de 14 werkdagen start. Nadat de restitutie is gedaan, ontvangt u er een bericht over. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank